Grafický návrh a jak připravit data | tisknemedobre.cz

tisknemedobre.cz
MediaWalk.czJsme hrdým členemMedia Walk Family

Nemáte grafický návrh? Nevadí! Naši grafici čekají na vaše pokyny…

Stačí, když nám sdělíte svou představu a naši grafici se o zbytek postarají. Nejdříve se ale zkuste zamyslet nad tím, co chcete, aby příjemce vaší tiskoviny udělal? Má dostat chuť si koupit váš produkt nebo službu? Nebo jej chcete informovat o tom, že jste zrovna otevřeli novou prodejnu? Nebo máte zrovna zboží za skvělé ceny? Prostě a jednoduše – jaké je vaše klíčové sdělení a koho tím chcete oslovit?

Náš tým grafiků čeká na vaše pokyny a je připraven s vámi návrhy konzultovat až k vaší úplné spokojenosti. Zaškrtněte políčko "Grafický návrh" nebo nás kontaktujte e-mailem či telefonicky. Grafický návrh reklamní tiskoviny s vámi probereme a obratem připravíme.

Startovní cena za grafickou přípravu tiskoviny je 500 Kč. Do této ceny se vejde většina jednoduchých letáčků s textem a pár obrázky, případně vizitky. U náročnějších tiskovin typu skládaných letáků, plakátů, nebo samolepek vyřezávaných do tvaru počítejte s násobně vyšší cenou, kterou si společně odsouhlasíme. V ceně za grafickou přípravu je jedna korektura ze strany zákazníka zdarma.

Po uhrazení grafických prací přechází autorská práva plně na zákaznika a u nás je budete mít archivována po dobu 2 let.

Jaká tisková data přijímáme?

Výhradně tiskové PDF! Jde o nejbezpečnější a objemově optimalizovaný formát dat. Nyní si popíšeme, jak takové tiskové PDF připravit:

Formát – data připravte v rozměru konečného formátu 1:1. To znamená, že např. A4 leták bude mít rozměr 210×297 mm

Tisk až do kraje – pokud máte obrázky, či barevné podklady ve svém návrhu až k okraji tiskoviny, pak přidejte tzv. spadávku. To znamená, že obrázky, nebo barevný podklad budou přesahovat o 3 mm přes okraj. Při exportu tiskoviny do PDF pak zapněte a nastavte spadávku na hodnotu 3 mm

Obrázky a ostatní objekty – rozlišení obrázků zvolte nejméně 175 DPI. Vektorové objekty nerastrujte. Všechny objekty v tiskovém PDF musí být v barevném prostoru CMYK nebo ve stupních šedé (Greyscale). Obrázky, objekty ani tiskové PDF nesmí obsahovat žádné ICC barevné profily.

Písma – Všechna použitá písma v PDF musí být do PDF přibalena, nebo převedena do křivek.

Ořezové značky – Při tvorbě tiskového PDF vždy zapněte ořezové značky, které určují okraje dokumentu. Pokud nepoužíváte spadávku, nastavte vzdálenost ořezových značek nejméně 1,5 mm. Pokud máte v PDF objekty a barevné podklady až do kraje, nastavte vzdálenost ořezových značek na 3 mm.

Tvary samolepek – Pokud zadáváte do tisku samolepky, které mají jiný než obdélníkový nebo čtvercový tvar, pak budeme potřebovat definovat tvar v samostatném PDF pomocí 0,5 bodové černé linky. I zde platí pravidla pro spadávku.

Tip na závěr – pokud máte v PDF černá písma větší než 36 bodů nebo černé plochy, doporučujeme zvolit pro výslednou opravdu hlubokou černou nastavení CMYK C=40, M=40, Y=40, K=100.

Transport dat k nám

Pro nahrání tiskových dat použijte tlačítko „Nahrát tisková data” před vložením vaší objednávky do košíku. V tomto případě nesmí velikost souboru přesáhnout 100 MB. Pokud mají vaše tisková data větší objem, použijte prosím službu uschovna.cz a jako e-mail příjemce zvolte obchod@tisknemedobre.cz.

Sháníte výrobce reklamních konstrukcí, který vám je zároveň i bezpečně namontuje? Už nemusíte!

Kontaktujte nás na telefonu +420 777 502 542 nebo emailem na obchod@mediawalk.cz a ostatní už nechte na nás.

Digitální tisk letáků, plakátů, samolepek a vizitek – tisknemedobre.cz
Zanechte zde vzkaz, brzy Vám odpovíme